27 Şubat 2010 Cumartesi

27.02.2010 75.gün

Bir süredir gidemediğim alana vardığımda, iki gün önce Mithatpaşa Caddesi'nde araba çarpması sonucu  Hamdullah Uysal'ın hayatını kaybetmesinin getirdiği ağırlık hala hissediliyordu. Türk İş binası ve Samsun çadırının önüne çeşitli yerlerden gelen siyah çelenkler bırakılmış ve "1971" yazan, Hamdullah Uysal'ın resminin işlendiği stensiller tüm çevreye yapılmıştı.
Bunun yanında süren belirsizlik, sendikanın umut verici herhangi bir açıklama yapmayışı da canları sıkıyor gibi görünüyordu.
Son üç fotoğrafta göreceğiniz Osmaniye'den Cengiz Abi'yle biraz sohbet ettik. Bazı sıkıntılarından söz etti; milliyetçi kökenli olduğunu ve Tekel hareketine sırtını döndüğü için, kimi zaman uğruna kavga ettiği "eski parti"sine nasıl kırgın olduğunu anlattı ve burda gördüğü kimi "gerçekler"le dünyasının nasıl değiştiğinden, kendisini nasıl kandırılmış hissettiğinden uzun uzun bahsetti. Benden de çektiğim tüm fotoğraflarına ulaşabilmek için hepsini yayınlamamı  rica etti.

5 yorum:

  1. müthis fotograflar cekmissin. aci olsada fotograflarin olusma sebebi yine de seni tebrik etmeliyim bu blog icin. ülkemde yasasaydim bende gider desteklerdim. haberlerden haric senin blogunada sik sik bakiyorum.

    YanıtlaSil
  2. kör olmus bi devlet icinde milletimizin destegi olmali heryerden!haberlerde her gördugumde icimden biseyler kopuyor yazini okudugumda cok etkilendim Allah hepsine yardim etsin :(

    YanıtlaSil
  3. eger izin verirseniz blogunuza blogumda yer vermek istiyorum bi kac fotograflarinizla..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler hatchipu ve sELIFm, yorumlarınız ve desteğiniz için. fotografları tabii ki kullanabilirsiniz blogunuzda. selamlar..

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederim ..burda kisaca bahsettim sayfanizdan..duyarli insanlarinda faydalanmasi icin ..emeginize saglik..

    http://simdilerdeben.blogspot.com/2010/03/helal-olsun.html

    YanıtlaSil